ALTEREGO SÖTÉTSZOBA!

Párommal kb. félévente egyszer-kétszer meglátogatjuk a sötétszobát, amikor lenézünk AlterEgo-ba. Tudom, most sokatok elgondolkozik, hogy jaj ugyan, ez milyen már meg minden... Ha az ember ésszel, illetve a helyén kezeli ezt is, akkor lehet ezt normálisan is lebonyolítani.

Máskülönben aki azt hiszi, hogy csak és kizárólag idősek/idősebbek járnak oda, nagyon téved. Vannak ott szép számmal fiatalabbak, tinik is. Aki azt hiszi, hogy hülyéskedek, nyugodtan nézzen utána. ;)

A szoba akármennyire is sötét, azért egy 10 perc után a szem viszonylag rááll a fényviszonyok adta lehetőségekre és valahányszor egy srác a fényből bejön a sötétbe úgy, ahogy fel lehet mérni, hogy kivel lesz dolga az embernek. (Persze ehhez kell valamennyi érzék is. Én párosultam vele, úgyhogy viszonylag nincs nehéz dolgom. Szinte mindig megérzem, ha valami nem stimmel vagy valami. Lehet, hogy némelyiteknek furán hangzik most, de valahogy az is érezhető, ha nem éppen egészséges az illető. /ugye értitek?/ Elég spirituális személyiség vagyok és vicc vagy nem vicc, valamiért ráérzek ha az illetőnek van valami betegsége. /HIV, stb./ De most ne feltétlenül csak a legördöngösebb betegségekből induljunk ki. Ezt igazából nem lehet megmagyarázni. Valami mintha mindig riasztana. Mivel rendszeresen járok szűretni, ezért a negatív eredmény azért erre rá is igazol, hogy akármilyen nagy faszimádó tudok lenni, mindig észnél vagyok.)

A sötétszobákban kúrásra nem hogy gumi nélkül, de még gumival sem kerülhet sor. (Egyébként sem vagyok valami kúrós típus. Arra aztán nagyon feltüzelt kell, hogy legyek. Mint passzívként, mint aktívként. Én tudjátok, SZOPNI IMÁDOK!)

Egyébként nem tudom melyikőtök látogatta már meg az Alter sötét lyukát, mert azt egész idáig tulajdonképpen szinte tényleg csak egy lyuknak lehetett nevezni, amit ezidáig (2017 május) meg nem bővítettek. (A szoba egy régi WC/toalett részből lett kialakítva és a klotyó helyiségek ajtóin kívül a faluk mind megmaradt, mint kis szeparék, belépőül szolgálván. /Teszem hozzá nem valami tisztán. Én őszintén nem nagyon emlékszek, hogy azt a helyet éreztük-e valaha is tisztának. Nem értettem soha. Valahányszor bementünk ragadt a padló a piától, a gecitől, a húgytól. Merthogy megesik az is, hogy valaki előszeretettel használja a sötétszobát WC-nek. A különböző törmelékekről ne is beszéljünk. Hogy azok mit kerestek ott?... Na mindegy./) Szóval most, mikor legutóbb, hétvégén voltunk, tapasztaltam, hogy a WC helyiségek falát szépen eltávolították, ezzel egy nagyobb, illetve tágasabb helyet kapva. Ennek örültem. ;)

Nem egy szép emlék köt oda engem/minket. Így történt ez múlt szombaton is, amikor is kétszer is szoptam, két szép nagy faszt találtam magamnak. Az első egy külföldi faszi volt. Amikor bejött, végigmértem, ahogy tudtam és láttam, hogy jól szituált, kellemes, ezért elkezdtem közeledni felé. Hál Istennek vette az adást, mert szinte egyből kezdte lehúzni a sliccét és letolni a nadrágját. Ahogy megtapintottam a csomagját lent, egyből tudtam, hogy nyami, ezt a faszt meg kell kóstolnom! ;) Annyira szépen és keményen állt a fasza, hogy egyből le kellett guggoljak. Nem volt türelmem lassabban felvezetni, ezért viszonylag elég ütemes szopkodással el is kezdtem szopni a faszát, amit ő egyből hangos, kéjes nyögéssel díjazott. Az egész szobában a figyelem központjává váltunk, Nagyon élveztem. Nem győzött nyögni. Imádom, mikor valaki hangot ad az élvezetének!!! ;)

Vagy úgy negyed vagy fél óráig szoptam a faszát. Szinte nem bírtam abbahagyni. Közben le kellett térdeljek, mert a guggolás egy idő után kezdett elég kényelmetlen lenni. Direkt nem akartam letenni a térdem a "tiszta" földre, de gondoltam magamban hogy jaj már, egy finom faszszopás ennyit csak megér, nem? Bő nyállal szoptam a faszt, kicsit közben-közben mélytorkoztam is, amennyire tudtam. Azt is imádta. Úgy az első 10-15 perc után párom közeledett, hogy ő is meg akarja kóstolni a faszát. Neki természetesen átadtam. Addig én felálltam, simogattam a testét, seggét. Majd felváltva szoptuk párommal. Egyszer ő, egyszer én. A külföldi faszi nem győzött nyögdösni a kéjtől! Közben párom felállt és hátraállt, tovább figyelvén az akciót a háttérből. A faszi kb. a huszadik percnél felszólal hangosan angolul "Hmmm, he is a very good sucker!" - Na, nekem se kellett több, annyira tetszett, hogy még dicsér is, hogy szépen rákapcsoltam a tempóra és elkezdtem gyorsabban szopni. Csak úgy folyt le a csula, végig a zacskóján keresztül, egészen a földre. A heréjét megmarkolva szoptam a szép és finom, jóízű vastag faszát!

Végül, mivel nem tudott elélvezni -gondolom a pia miatt-, vagy úgy 10 perc múlva visszajön a sötétszobába és bemegy a sarokba, fal felé fordulva. Na, a hülyéje elkezd odahugyozni. Máskor ezért egyből szólni szoktak vagy egy dolgozó megy be, de most semmi. (Jól rá is szóltam angolul, hogy ez nem a WC, ez a dark-room! - Mire ő kicsit megtorpant, gondolván utólag felfogván amit mondtam, majd távozott.)

Majd pár perccel később bejön egy másik srác. Jóval fiatalabbnak tűnt. Megáll a bejárat mellett, félénken. Szépen elővette a faszát, elkezdte húzogatni. Majd valamennyiszer bárki hozzányúlt, ő mindig visszahúzta a nadrágját és kiment a szobából. Gondoltam magamban, hogy ez most szórakozik? Sosem értettem az ilyeneket. Minek jön be, ha nem tudja, mit akar? - Jó, közel sem arról van szó, hogy mindenkivel el kell menni, mert abszolút nem, de basszus, azért valamennyire mindenki fel tudja mérni, hogy épp ki közeledik hozzá. :D

A srác újból visszajött, újból gatya le, faszát húzgálva... Na gondoltam magamban most nem hagyom én se. Közeledek, megint elhajol. Később kimegy... WTF? :O :D

Visszajött, rájött, hogy nem egy rossz emberrel van dolga. Nagy nehezen beállt egy másik sarokba és hagyta, hogy letérdeljek a hatalmas fasza elé. Gyönyörű, vaskos töve volt a faszának. A makkja, mint egy finom ám kemény cukorka. Pár percig szoptam, aztán most én álltam fel. Úgy éreztem, most ennyi elég. :) A bal kezemben viszont tovább markolván és húzogatván a faszát, jobb kezemmel a falra vertem a faszom. Muszáj volt nekem is felnyögnöm, ahogy kilövellt a gecim! Egy újabb Isteni élményen vagyok túl! ;)











0 Comments