Élmények a CoXx-ban!

Akkor elmesélem az én/mi tegnap esti CoXx-os történetemet. :P Elosszor is tudni kell, hogy az este nagyon sokan voltunk lent. Sok fasz. :P Nem tudom, mennyire ismered a helyet, de minden péntek-szombat kinyitják a hátsó részt, ahol egy rendes autó van elhelyezve az autós-szex kedvelőinek.... Mellette pedig ketrecek, korbacsok, ilyesmik. Kiszurtam egy helyes külföldi csávót már vagy az elejétől fogva, s hát mikor mentünk hátra Robival a párommal, az ott verte a nagy, vastag húsos farkát, s szopatott egy, a kocsiban ülő srácot. Persze ezt mind mind mindenki előtt, aki a teremben járt. Kis exhibicionista. :P A férfi kissé őszes volt, de az a szexin őszes rövid hajú. Herkules alakú, szép, szexi mosollyal. trendin volt felöltözve, mint egy kis tini fiúka. :P Néztük ott vagy 5-en hatan, s a parom fülébe súgtam, hogy mondom ebből én is kérek, ha nem baj. :P - A faszi épp guggolt, s én odaférkőztem a faszhoz, el kezdtem szopni. A farkán farokgyűrű volt, de teljesen eltörpült a nagy, húsos faszától. Bő nyallal szoptam. Valósággal már folyt. Élvezte, ahogy szopom, úgyhogy nagyon őrült neki, fél füllel halottam, ahogy  nyögdécsel. Persze mindvégig körülöttünk voltak bámészkodó srácok, akik csak néztek minket. Az autóban ülő srácot, a Herkules nagy faszút, s engem. Egyetlen egy csávó jött oda hozzánk, s próbálta a farkát dörzsölni a számhoz, de én nem vettem be neki. Jelezve, hogy bűn ronda ugy ahogy van. :P xDDD Kb. vagy 15-20 percig szoptam megállás nélkül a faszt, csak a herkules csávó faszát, mikor megálltam, s megelégeltem, hogy a másik faszinak nem esik le, hogy nem gerjedek rá. Elmentem. Aztán kb. 8-10perc  múlva megint visszamentem, s akkor már a Herkules csávó csak nekem tartogatta a löncsös faszát. Egy kicsit eltávolodtunk a kocsitól, hogy csak mi ketten legyünk. Az autónál ott maradt a nyunyó fiú és a csúnya kis faszi álló fasszal, aki később csak hozzánk jott oda újból, s oda próbálta dugni a faszt. Mostmár ügyet se vetettem rá, csak a Herkules faszara koncentráltam. Hatalmába kerített. Ilyet szépet keveset lát az ember meleg fia. :P A kő teremben fülledt kanszag lett. És csend. csak az erotikus nyögéseket lehetett halanni a szomszéd teremben levő kabinokból, ahogy basznak a vendégek. :P Itt, a mi termünkben mindenki élvezkedett a látványon... Pár jó srác még elkezdett simogatni itt ott, miközben én szoptam, de azokkal semmi több. :))) Szoptam, s közben jöttek a faszverő nézelődők. :P Ügyet se vetettem rajuk. Am a parom mindvégig ott volt a hátam mögött a kíváncsiskodókkal. Robi biztatására kezdtem el az egészet amugy. :P Nyilvánosan egyebként nem csinálnám. Most bejött. :P Az este folyamán amugy további 2 szenzációs fasszal voltunk, de azt már hármasban. :P Am utána a herkulessel is elvonultunk harmasba, s egy óriásit baszunk a fülkében! ;) :P Vagy egy óráig kb. :P Kurva jo volt. Kb. Még most is érzem. :P xDDD Bocs a helyesírási bakikért. iPhone-ról irtam az egészet, s az agyban fekve. :P xDD

0 Comments